Ogłoszenie

Ogłoszenie:
 Ogłoszenie 
World Suchar Wrestling

Witamy na forum WWE - Suchar. Zapraszamy do gry!
OGŁOSZENIA:

Tytuł panelu
Treść i obrazek naszego panelu:

  • Index
  •  » Newsy
  •  » Co powinniśmy zmienić w nowym systemie?

Napisz odpowiedź

Napisz nowego posta
Opcje

Kliknij w ciemne pole na obrazku, aby wysłać wiadomość.

Powrót

Podgląd wątku (najnowsze pierwsze)

Sydal
2013-12-20 19:38:13

Mi z kolei przeszkadza i czynnik przewagi i pisanie ciosów za rywala. Wiem, że to ma pomóc w bardziej realistycznym wyglądzie pojedynków, no ale czemu mamy pisać również ataki rywala, skoro przegrał KŁ/OS czy co tam chcecie.

Aidan
2013-12-20 19:26:38

Hmm... dobrze prawisz kolego, pomyślę o tym.

Rocky
2013-12-20 18:37:53

Ja nie twierdzę, że są tam same wady. Dlatego napisałem, że ten pomysł jest 'słaby', a nie 'beznadziejny'. Zaletą jest niewątpliwie określanie tego na co możemy sobie pozwolić w pisaniu następnego posta, ale tutaj mam inny pomysł. Mianowicie proponuję, aby sędziowie zamiast pisania tego '2/4, 3/4' ustalali nam maksymalną ilość ataków na naszego przeciwnika w nastepnym poście, oraz minimalną ilość 'kontr' lub 'ataków' naszego oponenta na nas (oczywiście czasem to może wynosić 0). W skrócie- sędzia zamiast określać współczynnika dominacji określałby limit ataków obu stron w następnym poście. Można też to zastosować przy niektórych kto ładniej. Na przykład osoba, która dominowała cały czas może wykonać 5 ataków, a druga tylko 2...

Aidan
2013-12-20 18:25:00

Współczynnik przewagi ma wnosić do pojedynku trochę nieprzewidywalności i pewną sprawiedliwość. Normalnie nie ma znaczenia, czy będąc ME'erem, walczysz z gościem na poziomie jobbera, czy z równym sobie rywalem - pojedynek będzie tak samo wyrównany. Z drugiej strony, kiedy w jednej konfrontacji postów miażdżymy rywala, a w drugiej przegrywamy minimalnie, powinniśmy mimo wszystko wygrać pojedynek, a to bez owej rzeczy jest niemożliwe. Według mnie więc współczynnik teorytycznie wnosi coś do walki, choć w praktyce jeszcze nie zawsze się na to patrzy, a dla niektórych userów jest to nadzwyczaj skomplikowane... cóż, dlatego tutaj mam dylemat.

Rocky
2013-12-20 17:55:42

Akurat to jest dobre. Dodaje sporo realizmu do walki i potem ładniej to się czyta. Jednak usunąłbym tę przewagę 2/4, 3/4 i tak dalej... to po pierwszr utrudnia pracę sędziów, a po drugie może powodowa wiele konfliktów bo dla przykładu dwóch sędziów zgadza się ze sobą jeżeli chodzi o wynik, ale nie jeżeli chodzi o przewagę... no i tu mamy problem.

Podsumowanie:
Pisanie za rywala- świetne
'Współczynnik przewagi'- słabe

Norbus
2013-12-20 16:52:45

Mi tam nie podoba się pisanie ataków rywala ;x

Aidan
2013-12-20 14:51:00

Jak w temacie. Jesteśmy w fazie testowania i chcemy wiedzieć, co wy o tym sądzicie.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi