Macio - 2013-12-23 17:57:46

Wiele osób wciąż nie rozumiem do końca nowego systemu walk, gracze mylą się lecz teraz spróbuję wyjaśnić wszystkie niewiadome. Ogólnie w systemie tym chodzi o prowadzenie bardziej realistycznych walk, sami w postach możemy opisać atak przeciwnika, który możemy równocześnie skontrować. Nie musimy przez trzy posty utrzymywać kontroli nad rywalem, bo robi się to w końcu nudne. A jeśli opiszesz atak rywala, potem on będzie chciał wykonać kolejny, a my go skontrujemy swoją akcją. Wszystko od razu staje się ciekawsze. Poniżej zamieszczę kilka wytycznych do nowego systemu pisania postów jak i sędziowania.


1. W poście możemy zamieścić maksymalnie 6 ciosów, z czego większość to ciosy wykonane przez naszą postać
2. Signature Moves (SM) możemy wykonać w każdym, wybranym przez nas momencie, lecz nie musi być zaliczone
3. UWAGA! Do ogólnego spisu wykonanych akcji przez jednego z zawodników, liczą się również akcje opisane w postach rywala!
4. Finisher Moves (F) możemy wykonać po zadaniu przeciwnikowi wcześniej 2 Signature Moves (SM)
5. Sędzia może dać kontrę już po wykonaniu 6 ataków
6. Na moment, w którym sędzia daje kontrę składają się następujące rzeczy:
6.1. Ilość wykonanych akcji nie przedzielonych jakimś atakiem przeciwnika (max 5)
6.2. Jakość postów, w których wykonujemy akcję, czyli jeśli staramy się pisząc posty sędzia może przydzielić kontrę dopiero po 9 ciosach
6.3. Różnica w Kto Ładniej, duża przewaga nad rywalem pozwala na wykonanie większej ilości ciosów
6.4. Jeśli będziemy próbować wykonać akcję niemożliwą do wykonania w realnym życiu, pd razu nastaje kontra
6.5.Każda próba zakończenia pojedynku przed nastąpieniem w nim opisu sytuacji (poza kontrą, w której możemy od razu zastosować F) jest skazana na niepowodzenie.


KAŻDY USER POWINIEN SIĘ Z TYM ZAPOZNAĆ!

www.ekonomiapwsztarnow.pun.pl www.najlepszemotylki.pun.pl www.psychoczopki.pun.pl www.forms.pun.pl www.habbo.pun.pl