Ogłoszenie | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Tytuł panelu
Treść i obrazek naszego panelu:
#2 2013-12-20 16:52:45Re: Co powinniśmy zmienić w nowym systemie?Mi tam nie podoba się pisanie ataków rywala ;x Offline #3 2013-12-20 17:55:42Re: Co powinniśmy zmienić w nowym systemie?Akurat to jest dobre. Dodaje sporo realizmu do walki i potem ładniej to się czyta. Jednak usunąłbym tę przewagę 2/4, 3/4 i tak dalej... to po pierwszr utrudnia pracę sędziów, a po drugie może powodowa wiele konfliktów bo dla przykładu dwóch sędziów zgadza się ze sobą jeżeli chodzi o wynik, ale nie jeżeli chodzi o przewagę... no i tu mamy problem. I'M INSANE! Offline #4 2013-12-20 18:25:00Re: Co powinniśmy zmienić w nowym systemie?Współczynnik przewagi ma wnosić do pojedynku trochę nieprzewidywalności i pewną sprawiedliwość. Normalnie nie ma znaczenia, czy będąc ME'erem, walczysz z gościem na poziomie jobbera, czy z równym sobie rywalem - pojedynek będzie tak samo wyrównany. Z drugiej strony, kiedy w jednej konfrontacji postów miażdżymy rywala, a w drugiej przegrywamy minimalnie, powinniśmy mimo wszystko wygrać pojedynek, a to bez owej rzeczy jest niemożliwe. Według mnie więc współczynnik teorytycznie wnosi coś do walki, choć w praktyce jeszcze nie zawsze się na to patrzy, a dla niektórych userów jest to nadzwyczaj skomplikowane... cóż, dlatego tutaj mam dylemat. Offline #5 2013-12-20 18:37:53Re: Co powinniśmy zmienić w nowym systemie?Ja nie twierdzę, że są tam same wady. Dlatego napisałem, że ten pomysł jest 'słaby', a nie 'beznadziejny'. Zaletą jest niewątpliwie określanie tego na co możemy sobie pozwolić w pisaniu następnego posta, ale tutaj mam inny pomysł. Mianowicie proponuję, aby sędziowie zamiast pisania tego '2/4, 3/4' ustalali nam maksymalną ilość ataków na naszego przeciwnika w nastepnym poście, oraz minimalną ilość 'kontr' lub 'ataków' naszego oponenta na nas (oczywiście czasem to może wynosić 0). W skrócie- sędzia zamiast określać współczynnika dominacji określałby limit ataków obu stron w następnym poście. Można też to zastosować przy niektórych kto ładniej. Na przykład osoba, która dominowała cały czas może wykonać 5 ataków, a druga tylko 2... I'M INSANE! Offline #7 2013-12-20 19:38:13Re: Co powinniśmy zmienić w nowym systemie?Mi z kolei przeszkadza i czynnik przewagi i pisanie ciosów za rywala. Wiem, że to ma pomóc w bardziej realistycznym wyglądzie pojedynków, no ale czemu mamy pisać również ataki rywala, skoro przegrał KŁ/OS czy co tam chcecie.
Offline |